Proje Yönetimi

Workcube PM ürünüyle, sınırsız sayıda projeyi yönetebilir, bu projeleri birbirleriyle ilişkili hale getirebilirsiniz.

Zamanınızı ve Kaynaklarınızı Yönetin: Projelerinizdeki tüm fiziki varlıkları kayıt altında tutmak ve planlı şekilde kullanmanızı sağlamak, etkin zaman yönetimi araçları sayesinde hangi işe hangi çalışanın ne kadar zaman ayırdığını takip etmek, gerçek iş gücü maliyetlerinizi ve proje çalışanlarının, taşeronlarınızın performanslarını ölçmek ve bunun gibi birçok ihtiyacınıza cevap aramak, bulmak, eğitimini ve desteğini sağlamak bizim işimiz.

Proje Gelir ve Giderlerinizi Yönetin: Projeleriniz içerisinde gerçekleşen tüm satış, satın alma, fatura, finansal işlemler, hakedişler, harcamalar, iş gücü ve malzeme maliyetlerinizi kayıt altına alın.

Projelerinizi Gerçek Zamanlı Takip Edin: Projelerinizin seyri, gelirleri, giderleri, malzeme ve iş gücü maliyetleri, hak edişler, masraflar, tamamlanan işler, malzeme ve ihtiyaçlar hakkında gerçek zamanlı raporlar elde etmenize yardımcı olalım.

Projelerinize Sınırsız Sayıda Çalışan ve İş Ortağını Dahil Edin: Proje içerisinde yer alan tüm çalışanları, iş ortaklarını (bayi, taşeron, tedarikçi v.b.) ve hatta müşterileri bir arada iş yapabilir hale getirmenize yardımcı oluyoruz. Farklı coğrafyalardan kişi ve kurumların ortaklaşa proje yürütmesini ve sürekli iletişim içerisinde olmasını sağlamak, tüm proje toplantıları, e-mail ve yazışmaları kayıt altına almak gibi konularda çözüm ve destek sunuyoruz.