PROJE ADI | PROJE ÖZETİ | KULLANILAN TEKNOLOJİ | MÜŞTERİ |
---|---|---|---|
YAZILIM BAKIM
|
Üç gruptan oluşan İŞKUR Kurumsal yazılım portföyünün bakım ve iyileştirmelerinin yapılması. |
|
Türkiye İş Kurumu
|
PORTAL
|
İŞKUR’un mevcut portalinin yeni teknolojilerle modernize edilerek kullanımının kolaylaştırılması. |
|
Türkiye İş Kurumu
|
PORTAL |
Muhtarlar Federasyonu Portali ve ilgili web sayfalarının geliştirilmesi, her türlü değişikliklere eğitim ve yazılım geliştirme kapsamında destek verilmesi |
|
Türkiye Muhtarlar Federasyonu
|
YTL DÖNÜŞÜM |
Ziraat Bankası merkezi bankacılık yazılımının YTL dönüşümünün yapılması |
|
Türkiye Ziraat Bankası
|
KURUMSAL MASRAF YÖNETİMİ |
Ziraat Bankasının tüm kurumsal masraflarını ve satınalımlarını merkezi olarak yönetecekleri ERP tabanlı bir yazılımın senaryo testlerine tabi tutularak seçilmesi |
Türkiye Ziraat Bankası
|
|
YAZILIM DESTEK |
Banka tarafından yürütülmekte olan Müşteri Odaklı Dönüşüm Projesi’nin alt başlıklarında, analiz, kodlama, test, danışmanlık gibi doğrudan yazılımla bağlantılı konularda proje faaliyetlerinin Banka ile birlikte yürütülmesi |
|
Türkiye İş Bankası
|
KREDİ REFERANS SİSTEMİ |
Bankacılık sektöründe KKB olarak bilinen, kredi başvurusunda bulunan bireysel müşterilerin, sektördeki tüm kredi bilgilerinin detaylarına, merkezi bir veritabanını sorgulayarak ulaşan yazılımın, kutu çözüm olarak geliştirilmesi |
|
Türkiye İş Bankası
|
KREDİ REFERANS SİSTEMİ MODERNİZASYONU |
On sene boyunca sorunsuz olarak çalışan Kredi Referans Sisteminin yeni düzenlemeler için esnekliğini yitirmiş olması sebebiyle tasarımının geliştirilmesi, teknolojisinin yenilenmesi |
|
Türkiye İş Bankası |
LİMİT KONTROL SİSTEMİ |
Bankacılık sektöründe LKS olarak bilinen, kredi başvurusunda bulunan bireysel müşterilerin, sektördeki toplam kredi limitine merkezi bir veritabanını sorgulayarak ulaşıp anında karar verilmesine yardımcı olan yazılımın kutu çözüm olarak geliştirilmesi |
|
Türkiye İş Bankası |
YURTDIŞI ŞUBELER İÇİN SWIFT ÇÖZÜMÜ |
Bankanın yurtdışı şubelerinin, bankalar arası işlemlerin elektronik mesajlaşma ile yapılmasını sağlayan SWIFT sistemine entegre edilmesini sağlayacak yazılımın geliştirilmesi |
|
Türkiye İş Bankası |
ISLAK İMZALARIN DİJİTAL ORTAMA TAŞINMASI |
Banka müşterilerinin ıslak imzalarının mevcut platformda merkezi olarak kaydedilip, tüm şubelerin erişebilmesini sağlayacak çözümün prototipinin geliştirilmesi |
|
Türkiye İş Bankası |
OPERATÖRLER İÇİN İŞ OTOMASYONU |
Operatörler tarafından düzenli olarak yapılan günsonu, haftasonu, aysonu işlemlerinin, operatör hatalarından bağımsız hale getirilmesini, izlenebilirliğinin arttırılmasını sağlayan otomasyon çözümünün geliştirilmesi |
|
Türkiye İş Bankası |
ŞUBELER İÇİN İŞ OTOMASYONU |
Şubeler tarafından anlık veya periyodik olarak merkezden talep edilen işlerin, artık şubeler tarafından başlatılabilmesini, liste ve rapor çıktılarının şubelere anında iletilebilmesini sağlayan otomasyon çözümünün geliştirilmesi |
|
Türkiye İş Bankası |
PORTAL |